Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"measuring of satisfaction"'
Autor:
Južnik Rotar Laura, Kozar Mitja
Publikováno v:
Organizacija, Vol 50, Iss 4, Pp 339-351 (2017)
Background/purpose: The interest of measuring customer satisfaction is reflected in its ability to gain customer loyalty, enhance favourable word of mouth, lead to repeat purchases and improve a company’s market share and profitability. The issue o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcde7588e04a4adf93aa75d632144a79
Autor:
Nikolova, Ventsislava Al.
Publikováno v:
Бизнес посоки / Bulgarian Journal of Business Research. 20(02):44-57
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=477009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Ronald D.1
Publikováno v:
Personnel Psychology. Spring80, Vol. 33 Issue 1, p247-249. 3p.
Publikováno v:
Global Health Action, Vol 10, Iss 1 (2017)
Background: A woman’s satisfaction with childbirth services can have a significant impact on her mental health and ability to bond with her neonate. Knowing postnatal women’s opinions and satisfaction with services makes the services more women-f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a18f0bbc68094a75a44e94df3188face
Autor:
Koštomaj, Maša
Zadovoljstvo zaposlenih v veliki meri vpliva na uspešno poslovanje organizacije, ker so le zadovoljni zaposleni pri svojem delu lahko maksimalno uspešni in učinkoviti. Na centrih za socialno delo zato redno spremljajo in merijo zadovoljstvo svojih
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::17cccb036df7dd205e69cd0b57ff0104
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=160024&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=160024&dn=
Autor:
Frąckiewicz, Ewa
Publikováno v:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Research Papers of Wrocław University of Economics. (237):187-196
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=266551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kostić Ela
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 41, Iss 4, Pp 268-276 (2010)
Companies which do business in today's competitive environment, has to continuously work on improvement of theirs products and services, based on customers' needs. Most widely used method for examine customer expectations and measuring satisfaction i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67b61f2ab3f4470d843cc5115cca600b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.