Zobrazeno 1 - 10
of 44 048
pro vyhledávání: '"meaningful activities"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Recent innovations in digital technology offer significant opportunities for older adults to engage in meaningful activities. To investigate older adults' perceptions of using existing and emerging technologies for meaningful activities, we conducted
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.11628
Autor:
Akaida, Shoma, Tabira, Takayuki, Tateishi, Mana, Shiratsuchi, Daijo, Shimokihara, Suguru, Kuratsu, Ryota, Akasaki, Yoshihiko, Hidaka, Yuma, Makizako, Hyuma
Publikováno v:
European Geriatric Medicine; Dec2024, Vol. 15 Issue 6, p1793-1801, 9p
Autor:
Gill, Monique1 (AUTHOR) moniquekaur.gill@mail.utoronto.ca, Premnazeer, Meera1 (AUTHOR), Scali, Orianna1 (AUTHOR), Rizvi, Sakina2,3 (AUTHOR), Schendelman, Alex4 (AUTHOR), Polatajko, Helene1,5 (AUTHOR), Cameron, Jill I.1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/2/2024, Vol. 19 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Romero-Ayuso, Dulce1,2,3 dulceromero@ugr.es, Jara-Urzúa, Alejandra4, Ramírez-Ramírez, Roger4, Ortiz-Rubio, Araceli1, Prieto-Moreno, Rafael5, Matías Triviño-Juárez, José6
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Occupational Therapy. Nov2023, Vol. 30 Issue 8, p1330-1338. 9p.
Publikováno v:
British Journal of Occupational Therapy; Sep2024, Vol. 87 Issue 9, p556-563, 8p
Autor:
STRZELECKI, DOMINIK D.1 dominik.strzelecki@uken.krakow.pl
Publikováno v:
Developmental Psychology / Psychologia Rozwojowa. 2023, Vol. 28 Issue 3, p101-114. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elina Maslo
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 15, Iss 2, Pp 172-186 (2024)
In this paper, I will focus on some of the situations observed during a pilot project in which opportunities for language and learning occurred or could occur, and either were—or were not–used by the pupils. Based on an ecological perspective whe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff1ad81398be4d62b4aa271754362a42