Zobrazeno 1 - 10
of 4 567
pro vyhledávání: '"meaning negotiation"'
Autor:
Jang, Jinsil1 jang.364@osu.edu
Publikováno v:
Journal of Multilingual & Multicultural Development. Nov2024, Vol. 45 Issue 9, p3813-3827. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Letras (0459-1283); 2022, Vol. 62 Issue 100, p225-247, 23p
Meaning negotiation (MN) is the general process with which agents reach an agreement about the meaning of a set of terms. Artificial Intelligence scholars have dealt with the problem of MN by means of argumentations schemes, beliefs merging and infor
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1101.4356
Autor:
Elinwa, Onotina Jeiva1 (AUTHOR) tinaolorunfemi@gmail.com
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2020, Vol. 10 Issue 3, p1-12. 12p.
Publikováno v:
Journal of English Education Program (JEEP); Vol 9, No 1 (2022): Journal of English Education Program (JEEP); 11-20
This research discusses teachers’ meaning negotiation strategies in constructing speaking skills through Google Meet. Meaning negotiation can show how well the teacher interacts with students. This study was aimed at finding out how the teacher neg
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 39-58 (2012)
A significant share of classroom interaction occurs between teachers and language learners. Therefore, the individual characteristics of teachers could play facilitative or impeding roles thus encouraging or discouraging learners from getting engaged
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f55068114f34256b96893f1a7eead46