Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"meaning analysis"'
Autor:
Laurence, Stephen, Margolis, Eric
Publikováno v:
The Building Blocks of Thought: A Rationalist Account of the Origins of Concepts.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/9780191925375.003.0021
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies on Health & Well-Being, Vol 19, Iss 1 (2024)
Purpose To describe how Qualitative Meaning Analysis (QMA), based on a lifeworld theoretical approach, can be made accessible to students and researchers not well-versed in the philosophy of science or qualitative research. Additionally, to demonstra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01ccaeebbba541339cfe303883b625a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cholewa, Joanna
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Romanica. (16):57-65
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=982742
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Morphological awareness is multi-factorial by nature and consists of general morphological knowledge and morphological meaning analysis; the first refers to the recognition and manipulation of morphological structures, and the second refers to the in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eab799b6d3714b4d82e488d6d3a77a1f
Autor:
Kułakowska, Małgorzata
Publikováno v:
Teoria Polityki / Theory of Politics. (4):31-41
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=896419
Autor:
Gediminas Beresnevičius
Publikováno v:
Psichologija, Vol 66 (2022)
The Lithuanian scientific community has not yet reached a decision which Lithuanian word, “kūrybiškumas” or “kūrybingumas” (both translated into English as “creativity“), is more suitable for use in the creative psychology, educology a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f7c4c5b0a704e229ad26261ab88350a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.