Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"maths education"'
Publikováno v:
Research for All, Vol 8, Iss 1 (2024)
The Edinburgh Maths Circles are free sessions for families, run by staff and students from the University of Edinburgh, UK. Their main aim is encouraging children to think and behave like mathematics researchers, as they explore open-ended questions,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4d06ec80d1d43f28562135b0cd4da79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali ÖZKAYA, Sebahat YETİM KARACA
Publikováno v:
International Online Journal of Education and Teaching, Vol 4, Iss 2, Pp 185-197 (2017)
The aim of this research is to analyse the effects of realistic mathematics education on student achievement and attitudes towards mathematics on the unit ‘numbers and operations’ for the 5th grades. The Effectiveness of Academic Achievement, Att
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5dd960808a945598c756712cb3fe310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John MacInnes
Publikováno v:
Numeracy, Vol 12, Iss 2 (2019)
Luke Tunstall, Gizem Karaali, and Victor Piercey, eds. 2019. Shifting Contexts, Stable Core: Advancing Quantitative Literacy in Higher Education. Math Notes 88. (Mathematics Association of America, MAA Press). Print ISBN 978-0-88385-198-2. Electronic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0672bb523df54361b49facbb6c24fad7
Autor:
Aslıhan ATA ÖZER, Hakan YAMAN
Publikováno v:
Volume: 21, Issue: 4 1359-1377
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
In this study, the mathematics textbooks of Singapore, which has a high level of success in international exams, the USA which has a moderate level of success in international exams, and Turkey were compared in terms of content and visuality based on
Autor:
Simsek, Emine
We want to investigate whether the problem features (i.e. position of the unknown relative to the equals sign, position of the unknown within the expression, and commutativity) relate to primary students' performance on mathematical equivalence probl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a095566f23a4d2539240d112abcd1700