Zobrazeno 1 - 10
of 304
pro vyhledávání: '"mathematics teachers' practices"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bakri M. Awaji, Rasha Hashim Abdel-Hamid, Ibrahim Alhussain Khalil, Rully Charitas Indra Prahmana
Publikováno v:
Infinity, Vol 14, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Recognising the pivotal role of effective teaching practices in enhancing student learning outcomes, the National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) has outlined a comprehensive framework of key strategies. However, empirical research on these
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8751a754f734ec6828d5cf54e2be34b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجلة تربویات الریاضیات. 25:206-235
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 6, Iss 1 (2019)
The present study examined the extent to which mathematics teachers’ practices reflect visible learning (VL) at their schools and in their technology-enhanced classrooms. A number of determining factors influencing mathematics teachers to practice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97e156ab6fc4465aab8d33e5597607b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Educational Research, Vol 10, Iss 3, Pp 1541-1559 (2021)
Science, technology, engineering and mathematics (STEM) education is regarded as one of the formulas to embracing many of our imminent challenges. STEM education benefits the learners by encouraging interest in STEM disciplines. This daunting task ne