Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"mathematics teacher training"'
Publikováno v:
CPU-e, Iss 37 (2023)
Desde 2002, el primer día de clase del Profesorado en Matemática de la Universidad Nacional de Rosario (Argentina) se solicita a los ingresantes que identifiquen a sus dos mejores profesores del nivel escolar previo (nivel secundario) y que señale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d50583b8286346689c264ab4936009d2
Autor:
Igoshin, Vladimir Ivanovich
Publikováno v:
Известия Саратовского университета: Новая серия. Серия Философия. Психология. Педагогика, Vol 22, Iss 2, Pp 202-207 (2022)
Introduction. The article is the third part of the author’s article under the same title published in previous issues of this journal. It discusses the problem of forming the logical competencies of future mathematics teachers both at the undergrad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e16dd7f3b0b488485f6de10da37f4d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research and Advances in Mathematics Education, Vol 6, Iss 2, Pp 128-141 (2021)
The level of quality reflective practice remains low among student teachers majoring in Mathematics education. This paper aims to identify the levels of reflective practice possessed by Mathematics education student teachers in a teacher training pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8d5bfa5adf648a0be3f0c49eeddf969
Publikováno v:
Educação Matemática Debate, Vol 4, Pp 1-26 (2020)
In this article, we describe a research carried out from the application of a questionnaire with 15 questions to a group of 17 undergraduate students in Mathematics of the Instituto Federal de Minas Gerais (IFMG), campus São João Evangelista, enrol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc6fa587b5604a488eeed148701512cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takahashi, Arita
Publikováno v:
SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference; Vol 1 (2023): SOCIETY.INTEGRATION.EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference. May 26th-27th, 2023; 575-588
This study questions attitudes of students and mathematics teachers towards using ICT in state schools of Latvia. The author has been using Latvian education portal “uzdevumi.lv” in teaching of mathematics for several years and has observed a ver
Digital storytelling (DST) is, in general terms, a form of storytelling created by incorporating technological elements into traditional storytelling. DST has begun to be used frequently in education. Digital stories are utilised to provide informati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::13b4c5048ff6cad48eaf145d1491bc9b
https://hdl.handle.net/10481/81169
https://hdl.handle.net/10481/81169
Autor:
Gündüz-Çetin, İpek
The aim of this study is to compare the mathematics teacher training processes of Turkey, Singapore and the Netherlands in the context of prospective student selection, training programs, employment conditions and in-service training. Countries have
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b94ad222d4053df62fe30b60949eab56