Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"mathematics task"'
Autor:
Ling Huang
Publikováno v:
Nonpartisan Education Review, Vol 20, Iss 1, Pp 1-24 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d524693a92e4c658d84b1a0b3a7b41c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 11, Iss 1, Pp 135-144 (2020)
This study aimed to produce a set of valid, practice and had potential effects of PISA-like mathematics tasks using Asian Games context to support students learning. Design research and lesson study were used as the method both during the design and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7f19c2441794b99bab592df2092ce87
Publikováno v:
Beta: Jurnal Tadris Matematika, Vol 11, Iss 2, Pp 114-130 (2018)
[English]: The research aimed to analyze how novice teachers use digital technology and transform their practices from without-technology to with-technology mathematics teachings. Two upper secondary mathematics teachers were involved in this researc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a38d5da16a5d4eecb14a3d45516e4bfc
Publikováno v:
Mathematics, Vol 9, Iss 19, p 2435 (2021)
Working with statistical data from real contexts has become fundamental in school-level statistics, because it enables the development of statistical reasoning. In this regard, the notion of the random variable is fundamental to statistical data anal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/597fabe80815450bb4f354b50a08dd19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.