Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"mathematics learning difficulties"'
Autor:
Inmaculada Menacho, Estívaliz Aragón, Flavia Arrigoni, Carlos Mera, M. Carmen Canto, Jose I. Navarro
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The Early Numeracy Test-Revised (ENT-r) development was followed by several provisional standardization processes to adapt to this new version. Subsequently, the ENT-r underwent translation into Spanish and a shift from a paper-and-pencil format to a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f80fce268af14cd288f91c93f160b0b5
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 11, Iss 2, Pp 1052-1062 (2022)
Slow learner students cannot be seen physically, because there is no difference between slow learner students and normal students. Slow learner students must get special attention, especially if the student is a prospective teacher. Slow learner stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1624e2d61089499ca1e4f148380e25f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2017 Jan 01. 110(5), 554-564.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586773
Autor:
سمية بعزي
Publikováno v:
مجلة الآداب و العلوم الإجتماعية, Vol 01, Iss 18, Pp 69-77 (2014)
Studding students having mathematics learning difficulties with the theory of multiple intelligences Strategies of studding students having mathematics learning difficulties were often based on the improvement of the low capacity more the investme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4eac9d2722d445bbf7bebca12b0d5f5
Autor:
Mansour Alabdulaziz
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 3 1185-1199
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
TThis research aimed to verify the effectiveness of a program based on the creative problem-solving strategy in alleviating mathematics anxiety among gifted students with mathematics learning difficulties at public primary schools in Saudi Arabia. To
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.