Zobrazeno 1 - 10
of 1 245
pro vyhledávání: '"mathematics learning difficulties"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
سحر عبده محمد الس1 s.elsayed@psau.edu.sa, سميرة محمد ركزة2 rakzasamira@hotmail.fr
Publikováno v:
Journal of Al-Quds Open University for Educational & Psychological Research & Studies. Dec2023, Vol. 14 Issue 43, p188-203. 16p.
Autor:
FİLİZ, Tunahan1 tunahanfiliz@gmail.com, GÜNEŞ, Gönül2 gmgunes@trabzon.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Family Counseling & Education. 2023, Vol. 8 Issue 2, p193-211. 19p.
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 11, Iss 2, Pp 1052-1062 (2022)
Slow learner students cannot be seen physically, because there is no difference between slow learner students and normal students. Slow learner students must get special attention, especially if the student is a prospective teacher. Slow learner stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1624e2d61089499ca1e4f148380e25f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dennis, Minyi Shih
Publikováno v:
Delivering Intensive, Individualized Interventions to Children and Youth with Learning and Behavioral Disabilities
Autor:
Soo May Yoong, Fu Sai Hoe
Publikováno v:
Journal of Mathematics Instruction, Social Research and Opinion, Vol 1, Iss 3 (2022)
This study explores teachers’ perceptions of their efficacy in teaching students with mathematics learning difficulties, also known as dyscalculia. This study employed a quantitative survey method. Random cluster sampling was used to select 384 mat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcc7db338774450ab2232557a5045b0a