Zobrazeno 1 - 10
of 307
pro vyhledávání: '"mathematics difficulties"'
Autor:
Verra Wulandary, Norimune Kawai
Publikováno v:
Journal of Education for Sustainability and Diversity, Vol 3, Iss 1, Pp 211-237 (2024)
The current quasi-experimental study aims to investigate the efficacy of mnemonic strategies (Visual imagery and Story-linking) to improve the basic multiplication fact retrieval of grade 3 students with mathematics difficulties. The authors employed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/829aeb1272774837b05f257325a8d489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Paedagogy, Vol 10, Iss 4, Pp 1000-1009 (2023)
This research aims to describe the factors that influence students' beliefs that mathematics is difficult and how to change students' beliefs that mathematics is not difficult. This research method used a Systematic Literature Review with a qualitati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61f56a1ada11413facdb890267622209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ricardo Moura, Julia Bahnmueller, Vitor Geraldi Haase, Júlia Beatriz Lopes-Silva, Korbinian Moeller
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f4c049a75994eceb040202fae665b41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.