Zobrazeno 1 - 10
of 695
pro vyhledávání: '"mathematics attitude scale"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
INFAD, Vol 3, Iss 1, Pp 213-220 (2019)
Within what is known as the affective domain, attitudes towards mathematics have received strong interest over the last decades. Several studies point out that attitudes are a key factor in understanding and explaining the of high students’ variabi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2c626773c0044adaf0ec3abe7ce00a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YAŞAR, Metin1 myasar@pau.edu.tr
Publikováno v:
Pakistan Journal of Statistics. Dec2014, Vol. 30 Issue 6, p1267-1277. 11p.
Autor:
ماجد الجودة1 majed_jodeh@hotmail.com
Publikováno v:
An-Najah University Journal for Research, B: Humanities. 2016, Vol. 30 Issue 7, p1433-1452. 20p.
Autor:
Monika Szczygieł
Publikováno v:
Current Psychology.
Autor:
Elmark B. Facultad, Starr Clyde Sebial
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
This study developed an instrument that measures the attitude of Filipino high school students towards mathematics, with reliable predictors and factors. Using the responses of 300 high school students from Zamboanga Sibugay, the validity and reliabi
Publikováno v:
An-Najah University Journal for Research - B (Humanities). 30:1433-1452
The current study aimed to validate Attitude Mathematics instrument (ATMI) by confirmatory factor analysis using AMOS program. This (ATMI) administered to 350 tenth grade students in schools in Irbid, Jordan. The students responded on a five- point L
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.