Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"mathematical attitudes"'
Autor:
Lu Sun, Longhai Xiao
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 6, p 3650 (2023)
Primary school mathematics is one of the most important subjects in primary school learning, and basic mathematical competencies are an important component of the response to academic achievement. Improving students’ basic competence in mathematics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/704e14d7ed19456f816d16754da40a6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isidro Báez Suero
Publikováno v:
Transformación, Vol 13, Iss 1, Pp 58-67 (2017)
ABSTRACT This article approaches the preparation of the teachers of the primary level to face the negative attitudes of the pupils towards mathematics, as a component of the affective domain. Prior studies in the area of affective domain of mathemat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4657b17bdb90425783185c619fa28c5b
Autor:
Austin, Christine Kathryn
The purpose of this study was to better understand how students use instantaneous automatic online feedback in introductory level tertiary mathematics courses and what factors may influence their use. This study delved into two factors such as a stud
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Edumatica : Jurnal Pendidikan Matematika; Vol. 10 No. 2 (2020): Edumatica: Jurnal Pendidikan Matematika; 28-37
Edumatica : Jurnal Pendidikan Matematika; Vol 10 No 2 (2020): Edumatica: Jurnal Pendidikan Matematika; 28-37
Edumatica : Jurnal Pendidikan Matematika; Vol 10 No 2 (2020): Edumatica: Jurnal Pendidikan Matematika; 28-37
A person's problem-solving abilities can be differentiated according to mathematical attitudes and gender differences. This study aims to describe students' problem solving abilities based on the category of mathematical attitudes and their relations
Autor:
Ekinci, Onur, Bal, Ayten Pınar
anemon Thisstudy has been carried out in order to define the effects of differentiatedinstruction method on the mathematical attitudes and achievements of primaryschool third grade learners. . It is designed on semi-experimental model with pretest an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9656::cfe2d5b859af0440d71b1e23116c6c49
https://hdl.handle.net/20.500.12639/3422
https://hdl.handle.net/20.500.12639/3422
Autor:
Ayten Pınar Bal, Onur Ekinci
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 2 197-203
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Thisstudy has been carried out in order to define the effects of differentiatedinstruction method on the mathematical attitudes and achievements of primaryschool third grade learners. . It is designed on semi-experimental model with pretest and postt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e9b3672bdfa2e5629b6a307089e0b87
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/43821/462714
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/43821/462714