Zobrazeno 1 - 10
of 3 165
pro vyhledávání: '"maternal-infant health"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheng, Gui Zhi1 (AUTHOR), Chen, An2,3,4 (AUTHOR), Xin, Youdi1 (AUTHOR), Ni, Qian Qian1 (AUTHOR) n721620@qq.com
Publikováno v:
BMC Pregnancy & Childbirth. 1/9/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-14. 14p.
Publikováno v:
BMC Pregnancy and Childbirth, Vol 23, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract Aim This study aimed to evaluate the effects of using the teach-back method among women with limited maternal health literacy (LMHL) on maternal health literacy(MHL), postpartum health behaviours and maternal-infant health outcomes. Methods
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fe362511eae4970b8d5c8b82579d9cc
Autor:
PLOS ONE Staff
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 5, p e0303592 (2024)
[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0247198.].
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86f7de8a0b9544cbabfa1f630963d324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harris E
Publikováno v:
JAMA [JAMA] 2024 Jun 18; Vol. 331 (23), pp. 1983.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2024 May 08; Vol. 19 (5), pp. e0303592. Date of Electronic Publication: 2024 May 08 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.