Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"mastery goal structure"'
Autor:
Nadia Catherine Reymond, Ruth Gerlinde Nahrgang, Nadine Großmann, Matthias Wilde, Stefan Fries
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This qualitative study aimed to identify and to systematize factors that contribute to students’ competence satisfaction in class from students’ perspectives. Based on self-determination theory as our primary theoretical background, we conducted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/655dd52cf3c349dc9d98f48347c20e7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Students’ cheating is a serious problem: It undermines the chance to adequately promote, support, and evaluate them. To explain cheating behavior, research seldom focuses on perceived teachers’ characteristics. Thus, we investigate the relationsh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0e7323e0b0e4606a2db967c7d425b02
Autor:
Patrick, Helen, Ryan, Allison M.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2009 Jan 01. 77(2), 99-123.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.3200/JEXE.77.2.99-124
This qualitative study aimed to identify and to systematize factors that contribute to students' competence satisfaction in class from students' perspectives. Based on self-determination theory as our primary theoretical background, we conducted epis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::cebe09b87b7d73926989906c8ae98512
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.928801
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.928801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Students' cheating is a serious problem: It undermines the chance to adequately promote, support, and evaluate them. To explain cheating behavior, research seldom focuses on perceived teachers' characteristics. Thus, we investigate the relationship b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.