Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"master teaching"'
Autor:
Si Yang
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With the rapid growth of computer technology and multimedia technology, VR technology is regularly developed and applied to entire walks of life. This paper first introduces the VR double master teaching model into the practical teaching of Civics in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b208d9859c04433b9b233c78582f3da5
Autor:
Chatee Omisade Richardson
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 625 (2023)
Engaging in liberatory praxis at times means operating outside of set or limiting boundaries. As such, this article is written in the first person to highlight both a praxis of freedom (outside of the status quo) and to show impact. It pays homage to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf36d37d959646d88b49a43d92d0cc11
Autor:
Richardson, Chatee Omisade
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 6; Pages: 625
Engaging in liberatory praxis at times means operating outside of set or limiting boundaries. As such, this article is written in the first person to highlight both a praxis of freedom (outside of the status quo) and to show impact. It pays homage to
Autor:
Edén, Martin
Syftet med denna studie är att undersöka huruvida ett avgränsat tillvägagångssätt med få, tydliga regler att förhålla sig till kan främja eller hämma min improvisationsförmåga inom jazzgenren bebop och hur det påverkar min lärandeproce
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95868
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, Richard, author
Publikováno v:
On the Art of Singing, 1996.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:osobl/9780195098259.003.0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.