Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"map tasks"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qin, Tong, Huang, Haosheng
Publikováno v:
ICA 2022, 72nd Annual ICA Conference, Abstracts
Maps (e.g., Google maps), as visual abstract information of the geographic environments, have irreplaceable roles in our life. Understanding where we look at the map, and how our brain copes with the daily map tasks, are long-standing challenges for
Publikováno v:
ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol 7, Iss 11, p 415 (2018)
Interactive 3D visualizations of geospatial data are currently available and popular through various applications such as Google EarthTM and others. Several studies have focused on user performance with 3D maps, but static 3D maps were mostly used as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cbe5acee3994e64a866877ef1fcafdf
Autor:
Heil, Cathleen
Publikováno v:
CERME11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience; Map reading is a cognitively demanding spatio-geometric activity for children that involve understanding and updating person-space-map relations during movement in a large environment. Drawing from the psychological literature
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7ca58fc9b2c02a1bca6c3a1f39659a4d
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02402198/file/TWG04_13.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02402198/file/TWG04_13.pdf
Publikováno v:
Speech Communication, 52(11-12), 1022-1037. De Tijdstroom/Elsevier
The most straightforward way to explain why Danes understand spoken Swedish relatively better than Swedes understand spoken Danish would be that spoken Danish is intrinsically a more difficult language to understand than spoken Swedish. We discuss ci
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study considers the role and nature of co-thought gestures when students process map-based mathematics tasks. These gestures are typically spontaneously produced silent gestures which do not accompany speech and are represented by small movement
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::10c93b242c610d2227c566f4b796284c
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/866w1/co-thought-gestures-supporting-students-to-successfully-navigate-map-tasks
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/866w1/co-thought-gestures-supporting-students-to-successfully-navigate-map-tasks
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.