Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"manufacturer encroachment"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 3, Pp 2114-2138 (2024)
This paper investigates manufacturer encroachment on a sustainable supply chain, where the manufacturer holds exclusive information on product greenness and is responsible for both corporate social responsibility (CSR) and greening. The manufacturer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dd8360d30604711971d5648ad3a0828
Publikováno v:
Kybernetes, 2023, Vol. 53, Issue 6, pp. 2046-2068.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-07-2022-0947
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Daibing, Liu, Shulin
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2023, Vol. 123, Issue 5, pp. 1359-1400.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-07-2022-0406
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2022, Vol. 123, Issue 3, pp. 762-793.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-07-2022-0403
Autor:
Feifei Han, Jiao Guan
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 9, p 1371 (2024)
Online retail platforms such as Amazon and Tmall have the ability to create personalized recommendations based on the consumer’s browsing history, purchase history, and preferences by investing in data analytics capability. In practice, manufacture
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/069e083c33a14719989aaca08cb7324c
Publikováno v:
Systems, Vol 12, Iss 2, p 64 (2024)
This paper considers the agency selling channel in a supply chain under platform service investment. We construct Stackelberg game models to study the impact of the manufacturer’s encroachment strategy on supply chain members. Research results indi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05bc1947bc30435dad5d6b924461fad1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.