Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"management styles assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Djigić, Gordana, Stojiljković, Snežana
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 45:65-74
Autor:
Snežana Stojiljković, Gordana Djigić
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 45:65-74
Classroom management refers to all teachers’ actions aimed to create safe and stimulating learning environment. Many studies emphasize teacher's classroom management style as the most important factor related to students’ school achievement. Purp
Publikováno v:
Independent Journal of Management & Production; Vol. 12 No. 4 (2021): Independent Journal of Management & Production; 1123-1138
Independent Journal of Management & Production
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de São Paulo (IFSP)
instacron:IJM&P
Independent Journal of Management & Production
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de São Paulo (IFSP)
instacron:IJM&P
The purpose of this paper is to identify and evaluate which managerial style prevails in the operational area of five IT companies and their relationship with the job satisfaction of their employees. For data collection, a questionnaire was applied t
Autor:
Lazović, Nataša1 natasa.mladenovic@pr.ac.rs, Ranđelović, Kristina2
Publikováno v:
Facta Universitatis: Series Philosophy, Sociology, Psychology & History. 2022, Vol. 21 Issue 1, p49-60. 12p.
Publikováno v:
Quality Innovation Prosperity / Kvalita Inovácia Prosperita. 2015, Vol. 19 Issue 2, p87-102. 16p.
Autor:
Snezana Stojiljkovic, Gordana Djigić
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. :819-828
Classroom management is related to all teachers actions aimed to establish the stimulative learning environment. As stated by Martin and Baldwin (1993), three teachers’ classroom management styles can be distinguished: interventionist, non-interven
Publikováno v:
Revista Gaucha de Enfermagem; 2020, Vol. 41, p1-10, 10p, 3 Charts
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.