Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"malaysian public university"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Instruction, Vol 14, Iss 2, Pp 155-178 (2021)
Japanese EFL international students may experience high levels of apprehension when communicating in English due to their culture, educational background, attitudes towards the role of English in their society, and lack of opportunities to practice s
Autor:
Aidi Ahmi, Rosli Mohamad
Publikováno v:
Journal of ICT, Vol 15, Iss 2 (2016)
Websites become essential means for most universities to communicate, exchange of relevant information and enable transactions among their stakeholders. Therefore, website accessibility accessible website is crucial to students to ensure equal access
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3de15358788a4360822ac5ed64eb1a8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uranus Saadat, Jayakaran Mukundan
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics and English Literature, Vol 8, Iss 4, Pp 31-44 (2019)
Willingness to Communicate (WTC) in second Language (L2) has received substantial consideration in modern language research and instruction. This study intends to investigate how oral L2 WTC of a group of EFL Iranian PhD students in a public universi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian Journal of Innovation and Entrepreneurship (AJIE); Volume 03, Issue 03, September 2018; 299-313
Asian Journal of Innovation and Entrepreneurship; Volume 03, Issue 03, September 2018; 299-313
Asian Journal of Innovation and Entrepreneurship; Volume 03, Issue 03, September 2018; 299-313
The Triple Helix (TH) model (University-Industry-Government relationship) enables numerous nations to enhance and accelerate their development forms. Ventures and universities are customary wellsprings of information. In most creating nations like Ma
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.