Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"making purchase"'
Publikováno v:
Journal of Indonesian Economy and Business, Vol 37, Iss 1 (2022)
Introduction/Main Objectives: This study aims to examine the influence of a user’s trusting beliefs on the intention to continue making purchases via social commerce. Indonesia is ranked 4th in the world for the most active online users of social m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/404a41e749844a648d9b2dd19fc91dcc
Autor:
Simone Pereira da Silva, Alane Lima de Oliveira, Jacqueline Aragão de Medeiros, Wenner Glaucio Lopes Lucena, Gileno Fernandes Marcelino
Publikováno v:
Estudos do CEPE, Iss 33, Pp 93-126 (2011)
Este trabalho objetiva estabelecer as principais influências comportamentais dos consumidores na hora da compra em lojas da cidade de Caruaru-PE. A pesquisa foi realizada com consumidores da cidade de Caruaru-PE, no North Shopping, antigo Shopping C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9b335ec889146c7ab4f02cb8d98b535
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucena, Wenner Glaucio Lopes, Medeiros, Jacqueline Aragão de, Oliveira, Alane Lima de, Silva, Simone Pereira da, Marcelino, Gileno Fernandes
Publikováno v:
Estudos do CEPE, Vol 0, Iss 33, Pp 93-126 (2011)
Estudos do CEPE, Iss 33, Pp 93-126 (2011)
Estudos do CEPE; Nº 33-Janeiro/Junho 2011; 93-126
Estudos do CEPE
Universidade de Santa Cruz do Sul (UNISC)
instacron:UNISC
Estudos do CEPE, Iss 33, Pp 93-126 (2011)
Estudos do CEPE; Nº 33-Janeiro/Junho 2011; 93-126
Estudos do CEPE
Universidade de Santa Cruz do Sul (UNISC)
instacron:UNISC
Este trabalho objetiva estabelecer as principais influências comportamentais dos consumidores na hora da compra em lojas da cidade de Caruaru-PE. A pesquisa foi realizada com consumidores da cidade de Caruaru-PE, no North Shopping, antigo Shopping C
Autor:
DALYAN, Figen
Publikováno v:
Issue: 1 61-77
Verimlilik Dergisi
Verimlilik Dergisi
On account of fierce competition, the companies has increasingly been forced to focus on strategic management. The prosperity of strategic management which sees the company as a system depends on the formation of each component in the system in a way
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::44169fe9b7b59edc5f2be3e67ead251d
https://hdl.handle.net/11421/19219
https://hdl.handle.net/11421/19219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.