Zobrazeno 1 - 10
of 12 535
pro vyhledávání: '"making purchase"'
Autor:
Nogueira Fernandes, Arthur Nathanael1, Barra de Oliveira, Agostinha Mafalda1, Nery Vale, Aline Francilurdes1 alinefrancilurdes@hotmail.com, da Costa Regis, Suzana Virgínia2, Xavier dos Santos, Suely1
Publikováno v:
Perspectivas Contemporâneas. 2023, Vol. 18, p1-22. 22p.
Autor:
Eissa, Yaha1 ayaha53@yahoo.fr, Zoubi, Hammou1 ahammou81@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Islamic Marketing. Feb2020, Vol. 9 Issue 2, p55-78. 24p.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2014 Jul 01. 24(3), 373-380.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26618014
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 7 (2020)
Quality attributes in agrofood products can be somewhat difficult to identify and observe. The quality of the same agrofood product in two different market shelves would, most likely not be exactly the same when compared to each other, even if both b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1d64d5af819439d8de5778fc7a06fe9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palka, Agnieszka
Publikováno v:
Marketing i Zarządzanie / Marketing and Management. 48(2):53-62
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=615723
Autor:
Łukasz Wiechetek, Mieczysław Pawłowski
Publikováno v:
Annals of computer science and information systems, Vol 8, Pp 1389-1396 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1aad5516e049446b8ae8815812367ee7
Autor:
Kruljac Stanojević, Sandra
U ovome radu opisuje se racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u različitim okruženjima, u ovom slučaju nastoji se utvrditi kako potrošači obavljaju svoju kupovinu u fizičkim trgovinama i pri online kupovini, nastoje se utvrd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4002::9d1e4613a5e9bb39728bcf9a0b1f4f77
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
Autor:
Rakshit Negi
Publikováno v:
Mathematical Statistician and Engineering Applications. 70:109-116
The availability and popularity of computers have risen in recent years. E-rise commerce's to prominence along with the expansion of the internet itself is a direct result of these two factors. The e-commerce sector in India has also expanded rapidly
Autor:
Dae-Sun Ko, Dong-Hwa Chung
Publikováno v:
The Korean Journal of Physical Education. 60:317-330