Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"mainstream primary school"'
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 41, Iss 2, Pp 1-8 (2021)
With this study we sought to investigate the effectiveness of assessment of learners with dyslexia in mainstream primary schools in the Bubi district of Matabeleland North, Zimbabwe. An exploratory case study design of the qualitative approach was ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9629da39e314ff49b48d70a8ef9e719
Autor:
Križnar, Anja
Diplomsko delo je osredotočeno na izkušnje učiteljic, ki na rednih osnovnih šolah poučujejo otroke z avtizmom. Avtizem lahko predstavlja velik izziv za otroke in učiteljice. Delo poskuša pokazati, kako učiteljice doživljajo vključenost otro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::be7d04a96292bd8dfb1d36fe80b20edb
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=140726&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=140726&dn=
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nkomo, Duduzile
DEd (Curriculum Studies)
Department of Curriculum Studies
This study sought to evaluate the implementation of intervention programmes that enhance the inclusion of learners with dyslexia in mainstream primary schools of Bubi District, Zimba
Department of Curriculum Studies
This study sought to evaluate the implementation of intervention programmes that enhance the inclusion of learners with dyslexia in mainstream primary schools of Bubi District, Zimba
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11602/1224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John Woollard, Aida Binti A.Rahman
Publikováno v:
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE). 8:676
Scientific research on dyslexia has taken place for the past 50 years during which time arguments on brain deficiency have created tensions between education and cognitive neuroscience researchers. However, clinical research on dyslexia through funct
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nikolaou, G., Papadia, A.
The most important achievement in Intercultural education, in Greece, was the establishment of InterculturalPrimary Schools (IPS) for the education of students with special training, social, cultural or educational needs. Nowadays, there are many Int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10561::f2e111797fbb346d6262e3a32c03528d
http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14958
http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14958
Autor:
Potočnik, Ksenija
Publikováno v:
Maribor
Teoretičen del diplomske naloge se izhodiščno nanaša na družino, znotraj katere so otroci deležni prvih življenjskih izkušenj. Mnoge osebnostne poteze se namreč oblikujejo že v prvih letih življenja in tako iz odnosov z najbližjimi osebam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::8c8cf2cce360cca84c1e7ce4e7104bc2
https://dk.um.si/Dokument.php?id=12275&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=12275&dn=
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.