Zobrazeno 1 - 10
of 1 810
pro vyhledávání: '"main railway lines"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Högdahl, Johan1 (AUTHOR) jhogdahl@kth.se, Bohlin, Markus1,2 (AUTHOR) markus.bohlin@mdu.se
Publikováno v:
Transportation Science. Jan/Feb2023, Vol. 57 Issue 1, p52-81. 30p.
Publikováno v:
Naše More (Dubrovnik), Vol 65, Iss 4 Special issue, Pp 213-217 (2018)
This contribution in a cross section way focused on the analytical determination of practical capacity of main tracks and the issue of the required capacity in the context of the comparison of national methodology used by the ŽSR and the recommended
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c33f092ab164a03b62fd8f2f0a7e064
Autor:
Černá, Lenka1 lenka.cerna@fpedas.uniza.sk, L'upták, Vladimír2 luptak@mail.vstecb.cz, Šulko, Peter3 Sulko.Peter@zsr.sk, Blaho, Peter3 Blaho.Peter@zsr.sk
Publikováno v:
Nase More. Nov2018 Special Issue 4, Vol. 64, p213-217. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NAŠE MORE : znanstveni časopis za more i pomorstvo
Volume 65
Issue 4 Special issue
Volume 65
Issue 4 Special issue
This contribution in a cross section way focused on the analytical determination of practical capacity of main tracks and the issue of the required capacity in the context of the comparison of national methodology used by the ŽSR and the recommended
Publikováno v:
Advanced Materials Research. :3822-3826
The general track spectrum of Chinese main railway lines (ChinaRLS) and the track spectrum of American railway lines (AmericaRLS) are compared in terms of character of frequency domain, statistical property of time domain samples and dynamic performa
Publikováno v:
Advanced Materials Research; May 2011, Vol. 250 Issue: 1 p3822-3826, 5p