Zobrazeno 1 - 10
of 1 409
pro vyhledávání: '"machine learning in education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benelli, Gabriele, Chen, Thomas Y., Duarte, Javier, Feickert, Matthew, Graham, Matthew, Gray, Lindsey, Hackett, Dan, Harris, Phil, Hsu, Shih-Chieh, Kasieczka, Gregor, Khoda, Elham E., Komm, Matthias, Liu, Mia, Neubauer, Mark S., Norberg, Scarlet, Perloff, Alexx, Rieger, Marcel, Savard, Claire, Terao, Kazuhiro, Thais, Savannah, Roy, Avik, Vlimant, Jean-Roch, Chachamis, Grigorios
The growing role of data science (DS) and machine learning (ML) in high-energy physics (HEP) is well established and pertinent given the complex detectors, large data, sets and sophisticated analyses at the heart of HEP research. Moreover, exploiting
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.09060
Autor:
Okagbue, Ekene Francis, Ezeachikulo, Ujunwa Perpetua, Akintunde, Tosin Yinka, Tsakuwa, Mustapha Bala, Ilokanulo, Samuel Nchekwubemchukwu, Obiasoanya, Kosiso Modest, Ilodibe, Chidiebere Emeka, Ouattara, Cheick Amadou Tidiane
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2023 8(1)
Autor:
Ekene Francis Okagbue, Ujunwa Perpetua Ezeachikulo, Tosin Yinka Akintunde, Mustapha Bala Tsakuwa, Samuel Nchekwubemchukwu Ilokanulo, Kosiso Modest Obiasoanya, Chidiebere Emeka Ilodibe, Cheick Amadou Tidiane Ouattara
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 8, Iss 1, Pp 100655- (2023)
The utilization of AI (artificial intelligence) and ML (machine learning) in education pedagogy will undoubtedly enhance transformative changes in academic pedagogical engagements. Most interestingly, they are perceived to transform traditional instr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/285063fab5a940b39dfc59d42845b525
Autor:
Plăcintă, Dimitrie-Daniel
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 17(01):36-41
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1029248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.