Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"machine learning education"'
Autor:
Ismaila Temitayo Sanusi, Joseph Olamide Omidiora, Solomon Sunday Oyelere, Henriikka Vartiainen, Jarkko Suhonen, Markku Tukiainen
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 39776-39791 (2023)
Machine learning (ML) literacy has recently been identified as one of critical skills students need to succeed as future creators and innovators. While the significance of introducing ML basics at kindergarten to twelfth grade (K-12) levels is increa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/022bb1d35eaf4f6c87a8c3fb54406d01
Autor:
Ismaila Temitayo Sanusi, Solomon Sunday Oyelere, Henriikka Vartiainen, Jarkko Suhonen, Markku Tukiainen
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 5, Iss , Pp 100155- (2023)
Researchers' efforts to build a knowledge base of how middle school students learn about machine learning (ML) is limited, particularly, considering the African context. Hence, we conducted an experimental classroom study (N = 32) within the context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9240a185049448f3b07d6f48c798ea71
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 5, p 438 (2023)
The objective of this paper was to scope the challenges associated with data-sharing governance for machine learning applications in education research (MLER) within the South African context. Machine learning applications have the potential to assis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0aac3396d4de42088a2f0beae461f59a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The use of machine learning in education is currently of great interest to researchers and scientists. Following the course of digitalization is impossible without the introduction of the most advanced technologies in the field of education. The arti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::03eb4f7a083568ed2a6bb3b022aa7498
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.