Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"mGlu2/3 receptors"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Molecular Neuroscience, Vol 11 (2018)
Mice subjected to prenatal restraint stress (PRS mice) showed biochemical and behavioral abnormalities consistent with a schizophrenia-like phenotype (Matrisciano et al., 2016). PRS mice are characterized by increased DNA-methyltransferase 1 (DNMT1)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cee11fa7ba64430ba9b9d9a6e3f2aec9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garceau, Caroline
Les stimuli conditionnés (CS) guident les animaux vers des récompenses essentielles à leur survie, telle que la quête de nourriture et d'eau. Ils peuvent également promouvoir la poursuite excessive de récompense, comme dans l’addiction. La tr
RationaleReward-associated cues can trigger incentive motivation for reward and invigorate reward-seeking behaviour via Pavlovian-to-instrumental transfer (PIT). Glutamate signaling within the basolateral amygdala (BLA) modulates cue-triggered increa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::811b8538eeee3db82088f235071d056a
https://doi.org/10.1101/2021.04.21.440686
https://doi.org/10.1101/2021.04.21.440686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.