Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"měření sledovanosti televize"'
Autor:
Chlebounová, Pavla
This work deals with television audience measurement in the Czech Republic as a tool for planning advertising campaigns, television programming and support for corporate strategy of television organizations. The work presents the theoretical context
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113466
Autor:
Chlebounová, Pavla
This work deals with television audience measurement in the Czech Republic as a tool for planning advertising campaigns, television programming and support for corporate strategy of television organizations. The work presents the theoretical context
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::1e3af8ee5062a850e301d918fae34e70
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113466
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113466
Autor:
Varmus, Michal, Mičiak, Martin, Kubina, Milan, Piatka, Adam, Stoják, Marcel, Sýkora, Alexander, Greguška, Ivan
Publikováno v:
Journal of Risk & Financial Management; Mar2023, Vol. 16 Issue 3, p162, 19p
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálníc
Autor:
Halada, Jan, Osvaldová, Barbora
Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií. Obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky a postihuje širokou nakladatelskou problema