Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"luxury research"'
Publikováno v:
Journal of Brand Management
The concept of luxury is archaic, but it is only recently that luxury marketing (LM) has caught academic attention. The result is a growth in global publications. This study examines 34 years of scientific research on LM through bibliometric and cont
Publikováno v:
Business Strategy and the Environment. 30:432-462
Sustainable luxury research has received growing attention in the most recent years as it requires firms and supply chains to design circular business models and strategies to tackle environmental, financial, and social issues. However, previous rese
Publikováno v:
Management & Marketing - Craiova. (2):325-340
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=65360
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management & Marketing, Vol X, Iss 2, Pp 325-340 (2012)
The first questions that all scientists address when approaching a new domain are related to how well studied is the field, who and what has studied. The answers help them establish their personal areas of interest and contribution. Thus in order to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/924f73b1c7d84dfb9598d1d62cad23b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.