Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"lunch break"'
Publikováno v:
Medicina, Vol 59, Iss 5, p 910 (2023)
Background and Objectives: To investigate the effect of whole-body stretching (WBS) exercise during lunch break for reducing musculoskeletal pain and physical exertion among healthcare professionals. Methods: Full-time healthcare professionals workin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6ea089aa5534d70a7be07fde375b1b9
Publikováno v:
International Journal of Research in Industrial Engineering, Vol 9, Iss 4, Pp 304-312 (2020)
Operating rooms (ORs) are among the most influential departments of a hospital that a major portion of its expenditures and revenues originate from it. Due to the limited resources and the presence of different stockholders, effective management, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7612c077bcc4558a68d5c50596c6079
Autor:
Kim, Jihoon
Publikováno v:
Cinema Journal. Spring2018, Vol. 57 Issue 3, p101-125. 25p.
Autor:
Kuzma, Greg1,2
Publikováno v:
Midwest Quarterly. Summer2011, Vol. 52 Issue 4, p405-406. 2p.
Autor:
Derecik, Ahmet
Publikováno v:
Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research, 14, 1, 39-54
Flure und Aulen sollten in Ganztagsschulen für die Mittagsfreizeit zugänglich gemacht werden, um den Jugendlichen attraktive Rückzugs- und Kommunikationsräume bieten zu können. Auf der Basis von Gruppendiskussionen werden die Vorstellungen von J
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/62216
Publikováno v:
科学/人間. 51:089-110
This article investigated the way to increase the opportunities that students majoring in science, engineering, and architecture use English in communication in and out of classrooms, and the way to foster their English oral communication abilities i
Publikováno v:
Kirkus Reviews. Feb2022, Vol. 90 Issue 4, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.