Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"lower extremity mechanics"'
Autor:
Mohsen Barghamdi, Leila Sabouri
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 31, Iss 8, Pp 6885-6899 (2023)
Introduction: The purpose of this study was to review the research conducted on biomechanical and pathomechanical variables of the limbs of people with patellofemoral syndrome and also to summarize and present information in a useful framework from p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3e4d1670c5f462bbce12f31eb852b8e
Autor:
Tijana Popovic, Shane V. Caswell, Anne Benjaminse, Tarique Siragy, Jatin Ambegaonkar, Nelson Cortes
Publikováno v:
Journal of Experimental Orthopaedics, Vol 5, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Abstract Background Implicit (IF) and explicit (EF) feedback are two motor learning strategies demonstrated to alter movement patterns. There is conflicting evidence on which strategy produces better outcomes. The purpose of this study was to examine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad9095b60e3e4ae4a7217676c14a09c5
Autor:
Anne Benjaminse, Nelson Cortes, Tarique Siragy, Shane V. Caswell, Jatin P. Ambegaonkar, Tijana Popovic
Publikováno v:
Journal of Experimental Orthopaedics
Journal of Experimental Orthopaedics, 2(5). Springer Berlin
Journal of Experimental Orthopaedics, Vol 5, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Journal of Experimental Orthopaedics, 2(5). Springer Berlin
Journal of Experimental Orthopaedics, Vol 5, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Background Implicit (IF) and explicit (EF) feedback are two motor learning strategies demonstrated to alter movement patterns. There is conflicting evidence on which strategy produces better outcomes. The purpose of this study was to examine the effe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.