Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"low proficiency"'
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
Abstract Previous research has explored how L2 students with one specific level of English proficiency engage with teacher written corrective feedback (WCF) underpinned by a tripartite dimensional construct of student engagement in the context of Chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4968f8cbefcb4bceb3369fcd598d745a
Publikováno v:
Nobel: Journal of Literature and Language Teaching, Vol 14, Iss 1, Pp 115-132 (2023)
The study examines the effect of culturally familiar text on the reading comprehension of low-proficiency readers in Indonesia. There were sixty-two second-year college students involved in the study as participants. The study used reading comprehens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9f00b252ef64c5e989471238080c75e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burhanuddin Yasin, Faisal Mustafa
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 42, Iss 2, Pp 1-13 (2022)
The study reported on here was aimed at providing statistical evidence on the correlation between instructional management and behaviour management, and how they relate to English proficiency level, gender, age, and years of experience among low prof
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45e2bcdab45846e5a300efe4a81bce45
Publikováno v:
REiLA, Vol 4, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Low proficiency L2 learners make frequent grammatical errors and apply inappropriate English language use and writing conventions despite learning the language for years. To reduce the grammatical and non-grammatical errors in the low proficiency L2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a940df476f0f43e5bea3d51af3d446e4
Autor:
Md Shaiful Islam, Mahani Bt Stapa
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-31 (2021)
Abstract Students of private universities in Bangladesh are often found to be less competent in spoken English. Since the universities have adopted EMI (English medium instruction) policy, the prevailing linguistic condition on the campus is an “En
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f2c65a4883047ebb17d2b5619c557f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naoko Kasami
Publikováno v:
The EUROCALL Review, Vol 29, Iss 1, Pp 68-80 (2021)
The purpose of this study was to investigate the impact of a digital storytelling assignment on English learning motivation of non-English major students with low proficiency and confidence in English in Japan. The participants of this study were non
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cefc42fa8278430ca21002e73bcbd24f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.