Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"low achieving students"'
Publikováno v:
Journal of Education for Sustainability and Diversity, Vol 2, Iss 2, Pp 365-376 (2023)
The consequences of nationwide school closures in reaction to the COVID-19 outbreak are far- reaching, affecting instruction and learning over the last two academic years. Blended learning is one of the growing educational methods in the digital era.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0700f78fbac45b8857d300dcd8a46ff
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis study combined the principles of multimedia message design with an enclosing-rectangle scaffold to facilitate instruction on deriving the area of basic geometric shapes. A pretest/posttest/delayed-posttest design was used to compare the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3550b9a763fa4fe28c480222b1586990
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shuls, James V.1 shulsj@umsl.edu
Publikováno v:
Academic Questions. Sep2019, Vol. 32 Issue 3, p412-421. 10p.
Autor:
Jari Metsämuuronen, Annette Ukkola
Publikováno v:
LUMAT, Vol 10, Iss 2 (2022)
A national-level dataset (n = 7770) at grade 1 of primary school is re-analyzed to study preconditions in proficiency in mathematical concepts, operations and mathematical abstractions and thinking. The focus is on those pupils whose preconditions ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/045ebf78bff34adcb84080c59c48f3b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 47, Iss 2 (2020)
This study aims at examining the relationship between family atmosphere and self-concept among high and low-achieving students in general secondary examination in Al-Jeezah District, Jordan. The descriptive survey method was used on a sample of 100
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f396ae6fa4bf4820b26ad8f1c06abf12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.