Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"lovemarks"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo, Vol 17 (2023)
O objetivo da presente pesquisa é entender a percepção dos turistas sobre o respeito à marca do destino turístico Natal-RN a partir das dimensões da Teoria Lovemarks. O estudo, de caráter quantitativo descritivo, se propôs a testar um modelo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a0de9d78718410f961092949f287d32
Autor:
Currie, Lysanne (AUTHOR)
Publikováno v:
Director. Mar2012, Vol. 65 Issue 7, p20-24. 5p. 3 Color Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2018, Vol. 22, Issue 3, pp. 272-294.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-07-2018-0035
Autor:
Wilfredo Romero Jiménez, Giomar Alexander Uribe Torres, Sandra Rojas-Berrio, Oscar Robayo-Pinzón
Publikováno v:
Revista Virtual Universidad Católica del Norte, Vol 1, Iss 63, Pp 223-244 (2021)
Lovemarks es un concepto relevante en el ámbito del mercadeo, y por ello es importante estudiarlo en diversos contextos. En el presente tiene por objetivo la evaluación de los atributos de las Lovemarks en el contexto universitario en Bogotá. Para
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb7aeea40b284a5bb13f9cd6960cb7af
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 3, pp. 1046-1065.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-07-2017-0436
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2018, Vol. 35, Issue 3, pp. 340-350.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-01-2017-2066
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 22, Iss 3, Pp 272-294 (2018)
Purpose - The purpose of this study is to develop and empirically test a lovemark measure that can be used to identify how brands of wireless-enabled computing devices are classified based on customers’ respect and love toward them. Design/methodol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f18b5bcd2290470eb459e355fb5306ed
Autor:
Gigova, Boryana
Publikováno v:
Годишник на департамент "Масови комуникации" / Yearbook of Department of Mass Communications. (1):160-170
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=726278