Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"longitudinal control model"'
Publikováno v:
Journal of Intelligent and Connected Vehicles, 2022, Vol. 5, Issue 2, pp. 88-98.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JICV-01-2022-0003
Publikováno v:
Journal of Intelligent and Connected Vehicles, Vol 5, Iss 2, Pp 88-98 (2022)
Purpose – This paper aims to address the longitudinal control problem for person-following robots (PFRs) for the implementation of this technology. Design/methodology/approach – Nine representative car-following models are analyzed from PFRs appl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3998326304394ffc8bde230502fbc4da
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 80883-80899 (2022)
In this study, we develop a physics-based autonomous vehicle longitudinal driver model (PAVL-DM) to move an automated vehicle (AV) forward with a minimum following gap while considering safety and passenger comfort. Unlike existing driver models for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5ea5333d45241f78962e24e77399cbc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea Pompigna, Federico Rupi
A not clear national framework and the uncertainty as to the transferability of the U.S. HCM require an assessment of standard methodologies more calibrated on Italian freeways. The study is aimed at testing the Levels of Service assessment for a sam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::954e22ae8c8b2e8dde45ffc75d7f4fb4
http://hdl.handle.net/11585/421170
http://hdl.handle.net/11585/421170
Autor:
Leiner, Gabriel G.
Publikováno v:
Masters Theses 1911 - February 2014
Driver psychology is one of the most difficult phenomena to model in the realm of traffic flow theory because mathematics often cannot capture the human factors involved with driving a car. Over the past several decades, many models have attempted to