Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"long-term user interests"'
Autor:
Djuric, Nemanja, Grbovic, Mihajlo, Radosavljevic, Vladan, Bhamidipati, Narayan, Vucetic, Slobodan
We consider the problem of personalization of online services from the viewpoint of ad targeting, where we seek to find the best ad categories to be shown to each user, resulting in improved user experience and increased advertisers' revenue. We prop
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1606.08963
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. A. Khokhlov
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 11, Pp 47-52 (2022)
The article examines the current characteristics of the target audience in the digital marketing. The problem of the discrepancy between the classical ways of describing audiences and the advertising inventory of digital promotion channels has been a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54f4b5185ae84258895a7d9693ac6fb7
Autor:
Frank Hopfgartner
Publikováno v:
TV Content Analysis ISBN: 9780429107900
Hopfgartner, Frank (2012) Capturing long-term user interests in online television news programs. In: Kampatsiaris, Yiannis and Merialdo, Bernard and Lian, Shiguo, (eds.) TV Content Analysis: Techniques and Applications. CRC Press. ISBN 9781439855607
Hopfgartner, Frank (2012) Capturing long-term user interests in online television news programs. In: Kampatsiaris, Yiannis and Merialdo, Bernard and Lian, Shiguo, (eds.) TV Content Analysis: Techniques and Applications. CRC Press. ISBN 9781439855607
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b769af3138ab4bad05dabda378a83fe0
https://doi.org/10.1201/b11723-19
https://doi.org/10.1201/b11723-19
Autor:
Zeb, Muhammad Ali
In this paper we present a new mechanism for representing the long-term interests of a user in a user profile. Semantic relatedness between the profile terms is measured by using the web counting based method. Profile terms are associated through the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9626::b9992947227caf4a5157371a1e38d2f2
https://hdl.handle.net/10867/98
https://hdl.handle.net/10867/98
Autor:
Maria Fasli, Muhammad Ali Zeb
Publikováno v:
Advances in Intelligent and Soft Computing ISBN: 9783642231629
In this paper we present a new mechanism for representing the long-term interests of a user in a user profile. Semantic relatedness between the profile terms is measured by using the web counting based method. Profile terms are associated through the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c15a575bf53083911d1d7bc9e6b62922
https://doi.org/10.1007/978-3-642-23163-6_5
https://doi.org/10.1007/978-3-642-23163-6_5
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.