Zobrazeno 1 - 10
of 369
pro vyhledávání: '"long-term habituation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psykhe (2022)
Habituation is a type of learning that consists of a decrease in the response to a repetitive stimulus. The traditional view is that habituation comprises two processes: a transitory one called short-term habituation (STH), promoted by stimulus prese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1699c913b8f4316b1a0a59c66db2f7e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Computational Neuroscience, Vol 10 (2016)
We study the effect of long-term habituation signatures of auditory selective attention reflected in the instantaneous phase information of the auditory event-related potentials (ERPs) at four distinct stimuli levels of 60dB SPL, 70dB SPL, 80dB SPL a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/006a9ed8da8f45f985b77dec5b918371
Publikováno v:
Frontiers in Integrative Neuroscience, Vol 7 (2014)
In mice, the specificity of longterm-habituation (LTH) of startle was tested in two experiments. In two strains of mice (C57Bl/6 and C3H) there was pronounced LTH over 10 days of acoustic stimulation in two different contexts of startle measurement.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/363411d77731427b983df4c9dec47368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.