Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"long-term data analysis"'
Autor:
Thomas Goulding, Pedro M. Sousa, Gilda Silva, João Paulo Medeiros, Frederico Carvalho, Inês Metelo, Catarina Freitas, Nuno Lopes, Paula Chainho, José Lino Costa
Publikováno v:
Frontiers in Marine Science, Vol 8 (2021)
The present work aims to identify changes in the macroinvertebrate community of the Tagus estuary (Portugal) due to improvements in water quality and to climate change. Data was collected over a period of 16 years (1998–2014) from different sites l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b17d15acc8204cc68bffcac832e47cd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Atmospheric Chemistry. 71:269-282
Monitoring data on ambient ozone collected at the Puntijarka station located on the mountain Medvednica 980 m a.s.l. and 10 km to the north of the Croatian capital Zagreb during a 21-year period (1989–2009) have been analysed in order to check whet
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arbor: Ciencia, Pensamiento y Cultura, Vol 187, Iss 749, Pp 465-483 (2011)
European educational systems, centralized and structured by levels, developed during the 19th century in a “gerschenkron” way. This article focus on the legal definition of secondary education in Spain as represented by the different curricula ap
Publikováno v:
Arbor; Vol. 187 No. 749 (2011); 465-483
Arbor; Vol. 187 Núm. 749 (2011); 465-483
Arbor: Ciencia, Pensamiento y Cultura, Vol 187, Iss 749, Pp 465-483 (2011)
Arbor; Vol. 187 Núm. 749 (2011); 465-483
Arbor: Ciencia, Pensamiento y Cultura, Vol 187, Iss 749, Pp 465-483 (2011)
European educational systems, centralized and structured by levels, developed during the 19th century in a “gerschenkron” way. This article focus on the legal definition of secondary education in Spain as represented by the different curricula ap
Publikováno v:
Arbor; Vol. 187 No. 749 (2011); 465-483
Arbor; Vol. 187 Núm. 749 (2011); 465-483
Arbor
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
Arbor; Vol. 187 Núm. 749 (2011); 465-483
Arbor
Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
European educational systems, centralized and structured by levels, developed during the 19th century in a “gerschenkron” way. This article focus on the legal definition of secondary education in Spain as represented by the different curricula ap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::c81b30c8d21ef2be482b3627a33ebc75
https://arbor.revistas.csic.es/index.php/arbor/article/view/1319
https://arbor.revistas.csic.es/index.php/arbor/article/view/1319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.