Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"logical memory"'
Autor:
Yutaka Kunitake, Yoshito Mizoguchi, Yoshiomi Imamura, Hiroko Kunitake, Ryuzo Orihashi, Jun Matsushima, Hiroshi Tateishi, Toru Murakawa-Hirachi, Shigeto Yamada, Akira Monji
Publikováno v:
Comprehensive Psychoneuroendocrinology, Vol 13, Iss , Pp 100166- (2023)
Objectives: This study aimed to investigate the longitudinal relationship between serum oxytocin and logical memory among older adults in rural Japan and clarify sex differences in this relationship. Measurements: The first survey was conducted from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33d415595730416f8a23bce3aed54e1a
Publikováno v:
Безопасность информационных технологий, Vol 27, Iss 3, Pp 43-53 (2020)
The paper presents the developed algorithm for correlating the physical and logical addressing in memory chips using laser radiation sources to determine the nature of failures in radiation tests. A variant of the hardware-software implementation of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66d0baed318e400aa6d6000a89f90e14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Littera Scripta, Iss 1, Pp 62-71 (2017)
his paper describes and analyses the results of experimental courses designed to improve the role played by cognitive processes in the development of the literary and creative talents of young school children. It was proven that these talents can be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/526fb56bb3d6431385c3a1242150384d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aneta Rita Borkowska, Anna Ozimek
Publikováno v:
Health Psychology Report, Vol 2, Iss 1, Pp 60-66 (2014)
BACKGROUND The aim of the research was to assess memorization and recall of logically connected and unconnected material, coded graphically and linguistically, and the ability to focus attention, in a group of children with intelligence below average
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47128d64e6c8475b9ce83a85c9188c15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.