Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"living theory"'
Autor:
Lorenzo Pedrini
Publikováno v:
Societies, Vol 13, Iss 11, p 233 (2023)
This paper considers the personal commitment to ‘boxe popolare’ (people’s boxing), focusing on my scholar-practitioner status as a tool to contribute to the boxe popolare agenda by means of what I term ‘shared sociological imagination’. Thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2970ef9809e0411eb621e9c643311b4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nanwani, Suresh
"Organization and Education Development combines reflective thinking and practice, action research living theory, and organization development to explore the self-discovery of meaning and purpose. It charts a journey undertaken by the author in pursu
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/50332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neil Boland
Publikováno v:
Educational Journal of Living Theories, Vol 13, Iss 2, p 21 (2020)
This article investigates and documents inner processes which underlie and support my professional life – a living-eduationaltheory based on what I term 'lived spirituality'. Influenced strongly by the work of Rudolf Steiner, this living-educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ccaa53777b3478ab112657f87ff0a91
Vanishing Point - or Meeting in the Middle? Student/Supervisor Transformation in a Self-Study Thesis
Publikováno v:
International Journal for Transformative Research, Vol 1, Iss 1, Pp 1-24 (2014)
This account explores the divergent perspectives of supervisor and student interacting in self-study research, showing how both participants were transformed by the experience. Although both supervisor and student had faced similar problems as mature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f2dcbf44ce045da8e34649857629274
Developing Researcherly Dispositions in an Initial Teacher Education Context: Successes and Dilemmas
Autor:
Roche Mary
Publikováno v:
International Journal for Transformative Research, Vol 1, Iss 1, Pp 45-62 (2014)
Douglas and Ellis (2011, p. 175) suggest that institutionally universities and schools are required to work with different conceptual tool-kits. Seeking to minimise the potential standoff between academic and practitioner knowledge, and, therefore, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/836d9cce41274d3da55db57a3104c0c7