Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"literacy reform"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 12, p 878 (2022)
Holistic Education School located in Mumbai, India, created a strategic improvement plan to address the poor foundational reading skills of its kindergarten students. Curriculum Based Measure (CBM) assessment data showed a rise in reading performance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8618f257331a4e678b12e7ea6b8f59ee
Autor:
Marie Quinn
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 26, Iss 1 (2021)
Assessing and reforming classroom literacy has become a preoccupation of nations worldwide, not the least in the Pacific where countries are often working toward literacy in English within multilingual contexts. In Solomon Islands, in 2013, the poor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e57b219ef844e40a4aae89a649ddb86
Autor:
Marie Quinn
Publikováno v:
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, Volume: 26, Issue: 1, Pages: 207-223, Published: 15 MAR 2022
Assessing and reforming classroom literacy has become a preoccupation of nations worldwide, not the least in the Pacific where countries are often working toward literacy in English within multilingual contexts. In Solomon Islands, in 2013, the poor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McClary, Nancy Hill
More literacy research is needed on what motivates urban high school students to write and engage in language arts learning. The three focus areas addressed in this research are (1) urban adolescent language arts literacy learning experiences, (2) yo
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1304970452
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.