Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"linguistically responsive teaching"'
Autor:
Svenja Lemmrich, Timo Ehmke
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis study conducted a quantitative study analysis of teacher competence in linguistically responsive teaching (LRT). To assess performance-oriented competence, we used a test instrument with video vignettes and corresponding items based on s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/111ce1ff02f94291b0aac4888b567e0d
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 7, p 729 (2024)
Teachers in Germany are not adequately prepared to teach in a linguistically responsive way. To change that, multiple development and research projects in this area have been established over the past decade. Recent studies show that pre-service teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfe82845d881476fba894dd3f45b667e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sedighe Zamani Roodsari
Publikováno v:
English Language Teaching Educational Journal, Vol 5, Iss 3 (2023)
The need for culturally and linguistically sustaining teaching has become more apparent as school communities across the United States continually grow in cultural and linguistic diversity. This study investigated equity-based instruction for Cultura
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/525f63db0fde44a1901e5248dbee0146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2021, Vol. 122, Issue 1/2, pp. 45-67.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-01-2020-0012
Autor:
Bogum Yoon
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 557 (2023)
Drawn from both existing research and the author’s research experiences in middle schools in the United States, this research synthesis paper will highlight the key principles of culturally and linguistically responsive teaching (CLRT) for multilin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1905fd2a6f28400096cd66d36ee60531
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott, William Paul
The demographic landscape of the elementary classroom continues to grow more diverse. Due to this increasing diversity, it is important that all educators, no matter the level of experience, are prepared to support all students, especially those from
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/113178