Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"limited english proficient (LEP)"'
Publikováno v:
Health Equity, Vol 2, Iss 1, Pp 82-89 (2018)
Purpose: The Limited English Proficient (LEP) population experiences well-documented suboptimal health outcomes and substandard provider experiences. The lack of national estimates on the size of the LEP population relative to the healthcare setting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44cc9d83263143339cbedc99e66bb734
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2004 Apr 01. 74(1), 1-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3516059
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheri Wilson
Publikováno v:
International Journal of Health Policy and Management, Vol 1, Iss 4, Pp 251-253 (2013)
This paper aims to provide a description of the need for Culturally and Linguistically Appropriate Services (CLAS) for Limited English Proficient (LEP) patients, an identification of how the lack of CLAS for LEP patients can compromise patient safety
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc4e3b8971844a17913669a881dcbc23
Autor:
Worrest, Michelle
M.S. -- University of Baltimore, 2020
Thesis submitted to the Yale Gordon College of Arts and Sciences of the University of Baltimore in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Science in Interaction Design and Inform
Thesis submitted to the Yale Gordon College of Arts and Sciences of the University of Baltimore in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Science in Interaction Design and Inform
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b71cf37df02f153d70dc399a09998516
Publikováno v:
Health Equity, Vol 2, Iss 1, Pp 82-89 (2018)
Health Equity
Health Equity
Purpose: The Limited English Proficient (LEP) population experiences well-documented suboptimal health outcomes and substandard provider experiences. The lack of national estimates on the size of the LEP population relative to the healthcare setting