Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"lifewide learning"'
Autor:
Ian Fellows
Publikováno v:
GiLE Journal of Skills Development, Vol 4, Iss 1, Pp 95-103 (2024)
In a rapidly changing employment context, research holds that the desirable attributes of grit, resilience and context adaptation will become fundamental to the ongoing employability of current students. The employment landscape has become atomised a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3825f20a0c54d3e9156e9abc85800ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matulčík, Július
Publikováno v:
PEDAGOGIKA.SK. (3):220-231
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044249
Autor:
Gabriella Aleandri, Chiara Fiorentini
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 20, Iss 1 Tome I (2022)
l tema della promozione e potenziamento delle competenze necessarie in una prospettiva di Lifelong, Lifewide e Lifedeep Learning è tra le questioni più urgenti e rilevanti discusse dai maggiori organismi nazionali e internazionali, reso ancora più
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21d9ca059cd3483398f7fd4992286642
Autor:
Doug Cole, William E. Donald
Publikováno v:
GiLE Journal of Skills Development, Vol 2, Iss 1, Pp 3-4 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c972e1e908a4e73827f4b201c1abeee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boffo, Vanna, Egetenmeyer, Regina
This work is the result of the European INTALL Project, International and Comparative Studies for Students and Practitioners in Adult Education and Lifelong Learning (2018-2021). From early September 2018 to the end of August 2021, this project allow
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/74805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 7, Iss 2, Pp 132-143 (2016)
In today’s higher education institutions in which sustainable development has been highly emphasized, individuals have changed the understanding of graduates of higher education; as such universities have emerged into a reconstruction period. In su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d9b33ba7f7a4435ab27addb35e2e727