Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"lifelong reading"'
Autor:
Asif Muhammad, Yang Liu
Publikováno v:
Journal of Language and Cultural Education, Vol 9, Iss 3, Pp 40-62 (2021)
The library’s goal is to promote the culture of reading. Not only does the library promote the culture of reading, but also it facilitates access to books for those who love reading. Thus, through the library, its visitors can enjoy not only their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c55bc314f12e47c99722f6d67d9becca
Autor:
Wadham, Rachel
Publikováno v:
Library Journal. 12/1/2013, Vol. 138 Issue 20, p108-108. 1p.
Autor:
Gilma Zúñiga Camacho
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 0, Iss 5, Pp 158-175 (2003)
This article proposes a framework to create readers and writers in the second language classroom. The components of the framework are curriculum, instruction and assessment. The curriculum states the goals and philosophy of the program that intends t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9508e0961d5a4276b8848a470c700156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dexter, Chris1
Publikováno v:
Library Media Connection. Aug/Sep2014, Vol. 33 Issue 1, p51-51. 1/7p.
Autor:
Williams, Lauren
Publikováno v:
District Administration. Mar2014, Vol. 50 Issue 3, p92-92. 1p. 5 Color Photographs.
Autor:
Balula, João Paulo, Amante, Susana, Silva, Ana Isabel, Melão, Dulce, Castelo, Adelina, Matos, Isabel Aires de
At a time when the tendency is to embrace immediacy and the easy path, the reading of literary texts from different periods, genres and countries becomes an essential activity for gaining linguistic, cultural, historical and world knowledge. Literatu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2017::1711c18daac41d1f49974d912dd26613
https://hdl.handle.net/10400.19/2848
https://hdl.handle.net/10400.19/2848
Autor:
Kus, Mateja
Publikováno v:
Maribor
V pričujočem diplomskem delu smo želeli raziskati kako, na kakšen način in s kakšnimi pristopi lahko posameznik v času, ko razvojna smer ne gre v prid branja, pridobi izkušnjo, da je branje nekaj, pri čemer lahko aktivno sodeluje, le-to pa m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::a6825e31441e8907dabced637eaa1a9a
https://dk.um.si/Dokument.php?id=55546&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=55546&dn=
Autor:
Bartley, Dionne1 Dmbartley@k12.wv.us
Publikováno v:
English Journal. Sep2016, Vol. 106 Issue 1, p58-59. 2p.