Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"licensure exam"'
An example of evaluation of tuning nursing competences in the licensure exam: An observational study
Autor:
Flavia Pantaleo, Daniela D'Angelo, Alessandro Stievano, Beatrice Albanesi, Antonello Petrizzo, Ippolito Notarnicola, Maria Grazia De Marinis, Anna Marchetti
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 2, Pp e13412- (2023)
IntroductionThe licensure exam in nursing has always focused on the curricula used in universities. ‘Tuning’ was the first project that sought to harmonize training purposes regarding competences and learning outcomes in Europe. The Tuning educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2c0fa2f516b4882bf84ac3426d52b4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ryan Michael Flores Oducado, Marianne Sotelo, Liza Marie Ramirez, Maylin Habaña, Rosana Grace Belo-Delariarte
Publikováno v:
Nurse Media: Journal of Nursing, Vol 10, Iss 1 (2020)
Background: Studies have shown that various factors influence students’ success in nursing school and the Nurse Licensure Examination (NLE). Such factors should be studied as foundations of the nursing programs. Problems with proficiency in the lan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d837c29c459a4d59a98c027588422460
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 8, Pp 385-391 (2017)
Kristina A Monteiro, Paul George, Richard Dollase, Luba Dumenco Office of Medical Education, The Warren Alpert Medical School of Brown University, Providence, RI, USA Abstract: The use of multiple academic indicators to identify students at risk of e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0432ba26a2cc4920be9cf6af7ee219ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bonvin, Raphael, Nendaz, Mathieu, Frey, Peter, Schnabel, Kai P., Huwendiek, Sören, Schirlo, Christian
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 36, Iss 5, p Doc64 (2019)
Introduction: To date, hardly any reports exist that outline the reforms in medical studies in Switzerland from the first partial reforms in the 1970s until today.Methods: This article outlines the recent history of medical curricula, their reforms i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/276790423a024fb3aabb4a074b19074a
Autor:
Nancy C Logue, Renee Gordon
Publikováno v:
Quality Advancement in Nursing Education, Vol 4, Iss 1 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b66fa08a180744279201cb391dabe2cb