Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"lexical coverage"'
Publikováno v:
Register Journal, Vol 17, Iss 1, Pp 164-188 (2024)
Since vocabulary is one of the most important components of reading comprehension, the relationship between the two has been studied in great detail. The significance of this relationship lies in the fact that learners' vocabulary size and the degree
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35a17b2ba6a64ca2ba40a27a1a057b87
Autor:
Irene Castellano-Risco
Publikováno v:
Ibérica, Iss 47 (2024)
Since the implementation of the Bologna Process, Higher Education Institutions have increasingly offered English as the Medium of Instruction (EMI) programmes to promote “internationalisation at home” (Beelen & Jones, 2018). While these programme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/361312b5a01944fca419624fec04e202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Over the past years, Massive Open Online Courses (MOOCs) have emerged as new competitive advantages in the digital economy of higher education globally. Accordingly, an increasing number of individuals are attracted to these new learning environments
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b358eb1529243bd9d684bb6e7870adf
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Some proponents of higher education English as a medium of instruction (EMI) have suggested listening to English lectures provides students the opportunity to incidentally acquire unknown words. A case study was designed to examine this assumption. F
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0804936bcecd4189a58f544003532806
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.