Zobrazeno 1 - 10
of 1 403
pro vyhledávání: '"lexical chunks"'
Autor:
Maryam Ghasemian, Nasser Rashidi
Publikováno v:
زبان کاوی کاربردی, Vol 7, Iss 2, Pp 93-111 (2024)
The acquisition of vocabulary is a critical component in language instruction. One effective approach to language learning is the study of lexical chunks, which are combinations of words that form a single conceptual unit and are ingrained in the lin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e7e94a27ca9490c9f61dfae48e7ad63
Autor:
Hani Hamad M. Albelihi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This research aims to investigate the impact of learning lexical chunks on the English as a Foreign Language (EFL) Saudi learners’ (aged 13 to 17) speaking fluency. The study uses an intervention with intermediate Saudi learners comprising lexical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d71f730a8c464eebac42bc8a69cdee46
Autor:
Hani Hamad M. Albelihi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d2d3b55f98d4278b1e4c4fd823cebc7
Autor:
Kos, Tomáš1 kostomas@hu-berlin.de
Publikováno v:
Elia: Studies in Applied English Linguistics / Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada. 2022, Issue 22, p45-91. 47p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wei, Naixing, author1
Publikováno v:
Corpora: Pragmatics and Discourse: Papers from the 29th International Conference on English Language Research on Computerized Corpora (ICAME 29). Ascona, Switzerland, 14-18 May 2008. 68:271-296
Autor:
Albaqami, Rashidah
Publikováno v:
Arab World English Journal; Jun2022, Vol. 13 Issue 2, p91-108, 18p
Publikováno v:
Chinese as a Second Language Research; Oct2024, Vol. 13 Issue 2, p289-310, 22p