Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"lexical boost"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Languages, Vol 8, Iss 4, p 264 (2023)
The present study investigates the developmental trajectory of abstract representations for syntactic structures in children. In a structural priming experiment on the dative alternation in German, we primed children from three different age groups (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/823b363afe1b46ec8443a0ddb9beff72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O. Fedorova
Publikováno v:
Rhema. Рема, Iss 2, Pp 92-120 (2020)
This paper describes the phenomenon of syntactic priming, that is, the speaker’s tendency to repeat the syntactic construction of an utterence used by himself or his interlocutor shortly before. The main theoretical concepts, experimental methodolo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd96c814c80e4f1d8aba4a293e5c5e43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.