Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"level-2"'
Autor:
Murat Yılmaz
Publikováno v:
Doğu Coğrafya Dergisi, Vol 29, Iss 51, Pp 78-89 (2024)
Bu çalışmanın amacı TRC1, TRC2 ve TRC 3 düzey-2 bölgelerinde 2007-2023 döneminde nüfus gelişimini incelemektir. Çalışmada TÜİK verilerinden yararlanılmış ve betimsel yöntem kullanılmıştır. Çalışmada nüfus artışını etkil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97cd1d920fb249cb8d8ac958293c9a6a
Publikováno v:
Journal of Cognition, Vol 7, Iss 1, Pp 72-72 (2024)
Visual perspective taking (VPT) generates a shared frame of reference for understanding how the world appears to others. Whilst greater cognitive and neurophysiological demands are associated with increasing angular distance between the self and othe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1540bb3cc7354d96bd5dc3aebc153e40
Publikováno v:
Fiscaoeconomia. 7(1):406-443
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1109806
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anil K. Giri, Divya RSJB Rana
Publikováno v:
Biosafety and Health, Vol 2, Iss 2, Pp 53-56 (2020)
The infrastructure needed to detect Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2 (SARS-CoV-2) infection (COVID-19) that complies completely with WHO guidelines is lacking across many parts of the globe, especially in developing countries, includin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4b1ada4aa8c429c853eaf6e879d514f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.